Eesmärk:
Organisatsiooni tegevusvõimekuse kasv läbi omatulu suurenemise. Omatulu tõus tekib tänu asjatundlikumale lähenemisele digiturundusse ja uuele mobiilisõbralikule kodulehele.
Koostasime digiturunduse strateegia. Projekti käigus toimusid järgmised tegevused:
- Uue mobiilisõbraliku kodulehe välja töötamine, arendamine ja töösse rakendamine
- Kodulehe sisu optimeerimine otsingumootoritele ehk SEO (Google Analytics, Google Adwords)
- Parem sisuturundus. Nt meie blogi arendamine, haarava sisu tootmine ja nähtavuse parandamine. Rahvaülikooli Youtube videokanali arendamine ja kvaliteetse sisu tootmine
- Google Adwordsi reklaamikeskkond. Tulemuslike adwordsi reklaamide tegemine ja seadistamine. Reklaamide A/B testimine.
- Efektiivsem ja süsteemsem tegevus Facebookis. Nii tasuta kui sponsitud reklaampostituste nutikam koostmine ja täpsem sihtimine. Tulemuste mõõtmine ja hindamine.
- Sihipärasem e-postiturundus. Uudiskirjade valdkonnapõhise süsteemi väljatöötamine ja rakendamine.
Toimiv ja nutikas digiturundus, mida jätkuvalt edasi arendamine, tõstab rahvaülikooli teenuste kvaliteeti, mis aitab kaasa uute osalejate toomisele elukestvasse õppesse, osalejate rahulolu kasvule ning rahvaülikooli finantsvõimekuse paranemisele.
Projektiperiood 01.09.2018 – 31.10.2019.
Toetab siseministeerium ja Kodanikuühiskonna Sihtkapital. Toetussumma on 12000 €.