Pakume põnevaid koolitusi, mis arendavad oskusi erinevates valdkondades, aitavad tugevdada meeskonna tunnet ja oskusi heaks koostööks. Need on heaks häälestuseks koosolekutele, pikematele koolitustele või kasulikuks vahepealaks meelelahutuslikul koosviimisel. Samuti pakume projektide kirjutamise, viipekeele ning arvutikoolitusi.
Kuidas suhtlemine soodustab või takistab koostööd? Kuidas kasutada selge suhtlemise reegleid? Kuidas mõjutavad erinevad suhtlemisstiilid (alistuv,agressiivne, kehtestav) meeskonnatööd? Milline on minu suhtlusstiil? Kuidas kehakeele lugemine ja teadlik kasutamine aitab kaasa efektiivsele suhtlusele?
Koolitaja Anželika Valdre on lõpetanud Tartu Ülikooli ajaloolasena ja Rootsi Moreno Instituudi psühhoterapeudina. On T. Gordoni Lastevanemate Kooli ja Õpetajate Kooli koolitaja. Koolitaja ja nõustaja kogemust üle 20 aasta.
Selgus isiklikes eesmärkides ja oskus neid saavutada aitab kaasa kindluse ja pühendumise saavutamisel. Millised on hea eesmärgi tunnused? Mida vältida ja mida kasutada eesmärgi sõnastamisel? Kuidas liikuda eesmärkide poole? Kuidas leida ressursse? Mis takistab mind eesmärkide poole liikumisel ja kuidas takistusi ületada?
Koolitaja Anželika Valdre on lõpetanud Tartu Ülikooli ajaloolasena ja Rootsi Moreno Instituudi psühhoterapeudina. On T. Gordoni Lastevanemate Kooli ja Õpetajate Kooli koolitaja. Koolitaja ja nõustaja kogemust üle 20 aasta.
Kuidas toetavad ja pidurdavad uskumused mõjutavad meie kehtestamiskäitumist? Tutvustatakse kehtestava käitumise eeldusi, kehtestava sõnumi koostamise reegleid ja järgnevat “käiguvahetamise” reegleid. Selgitatakse manipulatiivse käitumise ilminguid ning õpetatakse toimetulekut agressiivse ning manipulatiivse käitumisega.
Koolitaja Anželika Valdre on lõpetanud Tartu Ülikooli ajaloolasena ja Rootsi Moreno Instituudi psühhoterapeudina. On T. Gordoni Lastevanemate Kooli ja Õpetajate Kooli koolitaja. Koolitaja ja nõustaja kogemust üle 20 aasta.
Mis on konfliktide näilised ja tegelikud põhjused? Millised on efektiivsed lahendusviisid? Käsitletakse kompromissi ja võitja-võitja meetodi plussid ja miinused, millises olukorras mida kasutada? Millised konfliktid on lahendamatud ja kuidas nendega toimetada¬ säilitades vastastikune lugupidamine?
Koolitaja Anželika Valdre on lõpetanud Tartu Ülikooli ajaloolasena ja Rootsi Moreno Instituudi psühhoterapeudina. On T. Gordoni Lastevanemate Kooli ja Õpetajate Kooli koolitaja. Koolitaja ja nõustaja kogemust üle 20 aasta.
Millised on minu ja vestluskaaslaste halvad kuulamisharjumused? Kuidas need takistavad suhtlemist ja kuidas neist üle saada? Kuidas kuulata efektiivselt?
Koolitaja Erle Nõmm on TÜ magister pedagoogikas. Ta on tegutsenud sotsiaalsete oskuste koolitajana 1993.aastast. Avaldanud koos Reet Valgmaaga mitmeid raamatuid täiskasvanute koolitajate koolitamisest.
Kuidas ära tunda mõjutamisvõtteid? Kuidas neid tõhusalt kasutada ja kuidas end nende eest kaitsta? Millest juhinduda argumenteerimisel?
Koolitaja Erle Nõmm on TÜ magister pedagoogikas. Ta on tegutsenud sotsiaalsete oskuste koolitajana 1993.aastast. Avaldanud koos Reet Valgmaaga mitmeid raamatuid täiskasvanute koolitajate koolitamisest.
Kes on "rasked tüübid"? Miks ja millal nad rühmas avalduvad? Kuidas nendega ühist keelt leida?
Koolitaja Erle Nõmm on TÜ magister pedagoogikas. Ta on tegutsenud sotsiaalsete oskuste koolitajana 1993.aastast. Avaldanud koos Reet Valgmaaga mitmeid raamatuid täiskasvanute koolitajate koolitamisest.
Millal ja kuidas anda positiivset ja negatiivset tagasisidet? Kuidas anda tagasisidet nii, et motivatsioon suureneks? Kuidas hoida suhteid negatiivse tagasiside andmisel?
Koolitaja Erle Nõmm on TÜ magister pedagoogikas. Ta on tegutsenud sotsiaalsete oskuste koolitajana 1993.aastast. Avaldanud koos Reet Valgmaaga mitmeid raamatuid täiskasvanute koolitamisest.
Reaalsus – kus ma olen. Takistused. Võimalused. Esimene samm eesmärkideni jõudmiseks.
Koolitaja Ave Landrat töötab koolitaja-nõustajana ning sündmuste läbiviijana. MA vene keel ja kirjandus ning pedagoogika. Läbinud andragoogika, nõustajate ja psühhodraama koolitused.
Koolitaja Ave Landrat töötab koolitaja-nõustajana ning sündmuste läbiviijana. MA vene keel ja kirjandus ning pedagoogika. Läbinud andragoogika, nõustajate ja psühhodraama koolitused.
Koolitust saab tellida oma grupile või individuaalõppena.
Koolitus on kõigile, kes soovivad kõlavamalt rääkida ja oma häält heas seisukorras hoida. Vaadatakse, milline on õige kehahoid ja tehakse mõned lõdvestus- ja hingamisharjutused. Räägitakse missugust hügieeni hääl vajab ning kuidas parandada artikulatsiooni, diktsiooni ja hääle kõla. Oma hääle parem tundmine ja parem häälekasutus annab juurde ka esinemisjulgust.
Koolitaja Simo Breede lõpetas 2011. a magistrantuuri Eesti Muusika- ja Teatriakadeemias Vanemuise teatri solist. Alates 2010 õpetanud hääleseadet kooridele ja lauljatele ning hääle kandvat kasutamist ja korrashoidu kõigile, kes oma töös kasutavad palju häält.
Koolitusel käsitletakse:
Koolitaja Jaan Urvet on olnud erinevate fondide ekspertgruppide liige. On koostanud üle 300 taotluse rahalise grandi saamiseks nii siseriiklikele kui ka rahvusvahelistele fondidele. Valitud 2014 Harjumaa Aasta Koolitajaks.
Koolituse maht 8 – 16 tundi
Koolitusi saab tellida oma grupile või individuaalõppena. Võimalikud teemad
Koolitaja Kadi Tamm on lõpetanud Mainori kõrgkooli infotehnoloogia eriala, läbinud pedagoogika täienduskoolitusprogrammi ja talle on omistatud täiskasvanute koolitaja 6. taseme kutse. 2009. a valiti Kadi Tartumaa aasta koolitajaks.
Koolitaja Aksel Lõbu on lõpetanud Tartu kunstikooli trükimeedia kujundaja-küljendaja eriala. Viimased 10 aastat on ta viljelenud professionaalset, kodaniku- ja koolimeediat ja töötanud ajakirjaniku või küljendajana erinevates toimetustes. Alates 2012. aastast on ta Noorte Meediaklubis nii audiovisuaalse meedia kui ka trükimeedia koolitaja noortele.
Kui Teil on huvi mõne muu teema vastu, siis võtke meiega ühendust ja leiame lahenduse! Lõplik programm koostatakse vastavalt grupi soovidele ja vajadustele.