Pakume põnevaid koolitusi, mis arendavad oskusi erinevates valdkondades, aitavad tugevdada meeskonna tunnet ja oskusi heaks koostööks. Need on heaks häälestuseks koosolekutele, pikematele koolitustele või kasulikuks vahepealaks meelelahutuslikul koosviimisel. Toome välja kõige populaarsemad teemad.
Millised on minu ja vestluskaaslaste halvad kuulamisharjumused? Kuidas need takistavad suhtlemist ja kuidas neist üle saada? Kuidas kuulata efektiivselt?
Koolitaja Erle Nõmm on TÜ magister pedagoogikas. Ta on tegutsenud sotsiaalsete oskuste koolitajana 1993.aastast. Avaldanud koos Reet Valgmaaga mitmeid raamatuid täiskasvanute koolitajate koolitamisest. Erle on Eesti Aasta koolitaja nominent 2019.
Kuidas ära tunda mõjutamisvõtteid? Kuidas neid tõhusalt kasutada ja kuidas end nende eest kaitsta? Millest juhinduda argumenteerimisel?
Koolitaja Erle Nõmm on TÜ magister pedagoogikas. Ta on tegutsenud sotsiaalsete oskuste koolitajana 1993.aastast. Avaldanud koos Reet Valgmaaga mitmeid raamatuid täiskasvanute koolitajate koolitamisest. Erle on Eesti Aasta koolitaja nominent 2019.
Koolitusel saame teada: Kes on "rasked tüübid"? Miks ja millal nad rühmas avalduvad? Kuidas nendega ühist keelt leida?* Kuidas saab ühest inimkooslusest meeskond? Kuidas tegutseda konfliktifaasis ja "rasketel kõnelustel"? Miks tekivad "rasked tüübid" ja kuidas nendega hakkama saada grupis ja individuaalselt?
Miniloengud, arutelud, rollimängud. Kasutatakse originaalseid õppematerjale.
Koolitaja Erle Nõmm on TÜ magister pedagoogikas. Ta on tegutsenud sotsiaalsete oskuste koolitajana 1993.aastast. Avaldanud koos Reet Valgmaaga mitmeid raamatuid täiskasvanute koolitajate koolitamisest. Erle on Eesti Aasta koolitaja nominent 2019.
Millal ja kuidas anda positiivset ja negatiivset tagasisidet? Kuidas anda tagasisidet nii, et motivatsioon suureneks? Kuidas hoida suhteid negatiivse tagasiside andmisel?
Koolitaja Erle Nõmm on TÜ magister pedagoogikas. Ta on tegutsenud sotsiaalsete oskuste koolitajana 1993.aastast. Avaldanud koos Reet Valgmaaga mitmeid raamatuid täiskasvanute koolitamisest. Erle on Eesti Aasta koolitaja nominent 2019.
Meil kõigil tuleb aeg-ajalt esineda ja pidada ettekannet koosolekul või firma reklaamüritusel, pidada kõnet mõne ürituse avamisel, pulmas, juubelil või matustel. Praktilisel koolitusel õpid, kuidas teha seda mõjukalt ja meeldejäävalt. Koolitus on mõeldud kõigile, kes peavad esinema inimeste ees kõne või ettekandega ametlikus või vähem ametlikus õhkkonnas. Miniloengud vahelduvad praktiliste ülesannetega.
Koolitaja Erle Nõmm on TÜ magister pedagoogikas. Ta on tegutsenud sotsiaalsete oskuste koolitajana 1993.aastast. Avaldanud koos Reet Valgmaaga mitmeid raamatuid täiskasvanute koolitamisest. Erle on Eesti Aasta koolitaja nominent 2019.
Koolitus on mõeldud kõigile, kes peavad pidama läbirääkimisi koostööpartneritega või töökollektiivis. Koolitusel saame teada: Miks jäik ja järeleandlik stiil pikas plaanis ei tööta? Millised on põhimõtted, millest lähtub edukas läbirääkija? Mis on "parim alternatiiv" ja "must stsenaarium"? Kuidas välja töötada pakkumist? Ja veel palju muud vajalikku.
Miniloengud vahelduvad grupitööde ja rollimängudega.
Koolitaja Erle Nõmm on TÜ magister pedagoogikas. Ta on tegutsenud sotsiaalsete oskuste koolitajana 1993.aastast. Avaldanud koos Reet Valgmaaga mitmeid raamatuid täiskasvanute koolitamisest. Erle on Eesti Aasta koolitaja nominent 2019.
Koolitusel tehakse selgeks tervikliku ajakasutuse alused, tutvutakse eesmärgistamise reegltega, vaadeldakse ajamaatriksi ja õpitakse nädalat organiseerima. Teemadena on veel prioriteetide seadmine ja ajakasutuse analüüs.
Koolitaja Anželika Valdre on lõpetanud Tartu Ülikooli ajaloolasena ja Rootsi Moreno Instituudi psühhoterapeudina. On T. Gordoni Lastevanemate Kooli ja Õpetajate Kooli koolitaja. Koolitaja ja nõustaja kogemust üle 20 aasta.
Meil kõigil tuleb elus ette olukordi, kus suusad lähevad kolleegi või lähedasega risti. Mõni kord on põhjused lihtsasti märgatavad, teinekord tabab konflikt meid ootamatult. Mida paremini me mõistame konflikti olemust, seda lihtsam on olukorras rahulikusk ja iseendaks jääda ning koostöiselt edasi liikuda. Lühikoolitusel vaatleme erinevaid vaateid konflikti tekkemehhanismidele ning uurime levinumaid tehnikaid konfliktsituatsioonis toime tulekuks.
Koolitaja Siim Värv on töötanud koolitajana alates tudengipõlve algusest. Esmalt noorte-, aja möödudes ka noortega töötavate inimeste koolitajana. Omab töökogemust sotsiaalpedagoogina hariduslike erivajadustega õpilaste koolis. On Tartumaa alaealiste komisjoni liige, internetinõustajana seksuaaltervise vallas, samuti on koordineerinud riiklikul tasemel noorsootöötajate täiendkoolitusi.
Igapäevaelu pakub kokkupuuteid väga erinevate olukordadega. Paljud neist nauditavad, mõned aga ka sellised, mis tekitavad ärevust ja muret, kus keskendumine on keeruline ja tunne, et kõik kasvab üle pea, on varmas tekkima. Sellel koolitusel uurimegi, kuidas tekib ärevus, kuhu kaob tähelepanu ja kuidas selle kõigega toime tulla.
Koolitaja Siim Värv on töötanud koolitajana alates tudengipõlve algusest. Esmalt noorte-, aja möödudes ka noortega töötavate inimeste koolitajana. Omab töökogemust sotsiaalpedagoogina hariduslike erivajadustega õpilaste koolis. On Tartumaa alaealiste komisjoni liige, internetinõustajana seksuaaltervise vallas, samuti on koordineerinud riiklikul tasemel noorsootöötajate täiendkoolitusi.
Koolitus toetub uutele aju uuringutele ja õpetab kasutama kõiki suhtlushetki – nii stressi- ja viharohkeid kui ka imelisi ja armsaid- võimalusena, et aidata lastel õppida hoolivust, enesekindlust, ja säilitada loomulik uudishimu. Selge arusaam lapse aju tervikliku arengu erinevatest aspektidest võimaldab näha lastekasvatust täiesti uues valguses. Kuidas toetuda lapse mõistuse arengu teadlikult ja tulemuslikkult? Vastus küsimusele huvitab kindlasti õpetajaid, abiõpetajaid, tugiisikuid, treenereid ja huviringide juhendajaid ning lapsevanemaid, vanavanemaid.
Koolitaja Anželika Valdre on lõpetanud Tartu Ülikooli ajaloolasena ja Rootsi Moreno Instituudi psühhoterapeudina. On T. Gordoni Lastevanemate Kooli ja Õpetajate Kooli koolitaja. Koolitaja ja nõustaja kogemust üle 20 aasta.
Koolitus toetub uutele ajuuuringutele ja õpetab kasutama kõiki teismelisega suhtlushetki – nii stressi- ja viharohkeid kui ka imelisi ja armsaid- võimalusena, et aidata teismelisel olla vastutustundelik, hooliv, enesekindel, uudishimulik. Tavapärane arusaam „hormoonide möllust“ on piiiratud lähenemine, olulisemad muutused toimuvad teismelise ajus. Kuidas toetuda teismelise aju arengu teadlikult ja tulemuslikkult? Vastus küsimusele huvitab kindlasti õpetajaid, abiõpetajaid, tugiisikuid, treenereid, huviringide juhendajaid, noorsootöötajaid ning lapsevanemaid, vanavanemaid.
Koolitaja Anželika Valdre on lõpetanud Tartu Ülikooli ajaloolasena ja Rootsi Moreno Instituudi psühhoterapeudina. On T. Gordoni Lastevanemate Kooli ja Õpetajate Kooli koolitaja. Koolitaja ja nõustaja kogemust üle 20 aasta.
Koolitaja Pille Pattak on MSc (kunstiteraapiad) kunstiterapeut. Ta on töötanud koolis kunsti ja käsitöö õpetajana 25 aastat ning aasta kunstiterapeudina
Koolitus on kõigile, kes soovivad kõlavamalt rääkida ja oma häält heas seisukorras hoida. Vaadatakse, milline on õige kehahoid ja tehakse mõned lõdvestus- ja hingamisharjutused. Räägitakse missugust hügieeni hääl vajab ning kuidas parandada artikulatsiooni, diktsiooni ja hääle kõla. Oma hääle parem tundmine ja parem häälekasutus annab juurde ka esinemisjulgust.
Koolitaja Simo Breede lõpetas 2011. a magistrantuuri Eesti Muusika- ja Teatriakadeemias Vanemuise teatri solist. Alates 2010 õpetanud hääleseadet kooridele ja lauljatele ning hääle kandvat kasutamist ja korrashoidu kõigile, kes oma töös kasutavad palju häält.
Kokkuleppel koolitajaga võib ka ise temaatika ja laulud valida. Kaasa saab laulude kogumiku sõnade ja viisiga. Lisaks laulude omandamisele õpitakse lisaboonusena väärtuslikke nippe oma hääle kasutamisel ja esinemisel oma ala professionaalilt. Juhendab dirigent, hääleseade ja kooridirigeerimise õpetaja Lauri Breede.
Kui Teil on huvi mõne muu teema vastu, siis võtke meiega ühendust ja leiame lahenduse! Lõplik programm koostatakse vastavalt grupi soovidele ja vajadustele.