Unejooga Uus!

Koolitusel vaadatake milliseid on unetuse erinevad põhjused lähtuvalt jooga õpetusest ja kuidas luua rohkem tasakaalu, et uni oleks rahulik. Põhiosa koolitusest moodustavad praktilised harjutused (jooga asendid, hingamisharjutused jm).

Toimub
26.09 - 10.10.2022
E kell 17.30-18.45
Pepleri 4, Tartu
Maht
5 akad t
Hind
34 €
Koolitaja
Erna Tamm

Sõna "jooga" võiksime lahti harutada kui ühendus - side, mis viitab keha, meele ja hinge ühtsusele ning samas ka kooskõlale loodusega. Inimest vaadeldakse kui tervikut ehk võetakse arvesse kõiki eluaspekte ja kui terviklikus pildis muuta kasvõi ühte väikest komponenti, siis muutub terve pilt.

Kui on und öösel, siis on ka elu päeval! Mis on siis need "väiksed" asjad, mille muutmine on meie endi võimuses, et luua parem side ja harmoonia meis endis, kooskõlas looduse rütmidega. Kuigi see võib olla tihti väga raske sissejuurdunud harjumuste tõttu, saame muuta oma elustiili, toitumisharjumusi, keskkonda ja suhtumist. Vaadata üle missugune on meie füüsiline, emotsionaalne ja vaimne aktiivsus ja kas see proportsionaalne, vastab meie konstitutsioonile ja kas see toetab meid antud eluetapis. Võib-olla segab meie hingerahu ja und hoopis mingi kummitama jäänud probleem, mis vajab korralikku seedimist.

Niisiis võivad unetuse põhjused olla väga erinevad. Koolitusel arutletakse lähemalt millised võivad olla põhjused, et edaspidi teadlikumalt muudatusi ette võtta. Samas saame olenemata põhjustest suurendada oma heaolu ja harmoonilist toimimist tehes praktilisi harjutusi. Joogatunnis saame end mõjutada vastavate kehaasendite ja harjutustega - asana, hingamise arvestamine ja harjutused - pranayama, käte asetustega - niyasam, kujustamisega - bhavana ning isegi helide ja mantratega.

Vajalik on mugav riietus (riideid saab soovi korral vahetada enne tunni algust) ning matt (seda saab laenutada ka kohapeal) või tekk.

Koolitaja

Liitu uudiskirjaga

Kodulehe tegemine - Vulpes Digital Vulpes Digital