Shindo: Tasakaalustavad shindo harjutused

Kursusel praktiseerime 6 venitusharjutust, mis aitavad avada ja tasakaalustada 12 siseorgani tööd mõjutavaid energiameridiaani, korrastades nii kogu kehasüsteemi. Energiakanalid ehk -meridiaanid on elujõu (Jaapanis ki, Hiinas qi, Indias praana) liikumisteed elavas kehas. Stress ja tugevad emotsioonid põhjustavad meridiaanides tasakaalutust ja blokeeringuid, mis kasvades võivad põhjustada haigusi ja organite väärtalitlust. Lisaks õpime ja praktiseerime närvisüsteemi kiirelt rahustavat hingamist, et süvendada shindo toimet veelgi. Hingamisharjutus mõjutab kiiresti ja efektiivselt uitnärvi seisundit, mis omakorda mõjutab kogu närvisüsteemi ja siseorganite funktsionaalsust.

Toimub
13.09 - 18.10.2022
T kell 19.00-20.15
Pepleri 4, Tartu
Maht
10 akad t
Hind
65 €
Koolitaja
Riina Kasterpalu

Sõna shindo tähendab jaapani keeles „südame teed“, „hinge juhatust“. Shindo® looja jaapanlanna Kazuko Kuratomi on saanud inspiratsiooni oma iidsest kultuurist ja loonud tervikliku meetodi keha ja meele tasakaalustamiseks. Shindo kätkeb endas erilisi teraapilise toimega massaaži, venitus- ja lõõgastusharjutusi, mis aitavad saavutada keha ja meele tasakaalu ning elada kooskõlas oma südamehäälega. Shindo 6 meridiaanivenitust stimuleerivad 12 siseorganeid mõjutavat energiameridiaani (neeru- ja kusepõie- maksa- ja sapipõie-, kopsu- ja jämesoole-, südame- ja peensoole-, mao- ja põrna-, südamepauna- ja kolmiksoojendimeridiaane), parandades seeläbi ka siseorganite talitlust ja harmoniseerides eluenergia voolamist kogu kehasüsteemis. Venitusharjutusi juhendajaga tehes on oluline osa toetaval massaažil – juhendaja ja juhendatava roll on võrdväärne, vastastikune mõju muudab venituse tõhusamaks. Toetavat massaaži tehakse läbi liniku (jp k tenugui), mis on piiriks toetaja ja praktiseerija maailma vahel. Toetus aitab venituses sügavamalt lõdvestuda ja avaneda.

Lõõgastunud kehas aktiveerub enesetervendusprotsess, mis stressi tingimustes kaob. Me õpime harjutustes püsides teadlikult hingama ja vajadusel lõdvestuma oma pingetesse, aidates kehal end ise tervendada. Harjutused on meditatiivsed ja treenivad oskust olla teadlikult oma kehas kohal, seepärast sobib Shindo hästi ka neile, kes on istumismeditatsiooni jaoks liiga kärsitud. Shindos on oluline koostöö, vastastikune austus ja heatahtlik tähelepanu. Rühmas tekkiv sünergia võimendab venitusharjutuste positiivset mõju veelgi.

Selga sobivad mugavad õhku läbilaskvad riided, millega on hea matil harjutusi sooritada. Kasuks tulevad varvassokid. Soovi korral saab riideid vahetada kohapeal enne ja pärast tundi. Joogamatid on kohapeal olemas, soovi korral võib enda oma kaasa võtta.

Koolitaja

Liitu uudiskirjaga

Kodulehe tegemine - Vulpes Digital Vulpes Digital