Kuidas vähendada negatiivset stressi? Uus!

Hetkel on meil raske aeg ja tekivad mõtted: ma ei jõua enam, kõik asjad jooksevad hunnikusse kokku, ma olen väsinud, miks need asjad juhtuvad just minuga? Olete leidnud ennast neid mõtteid mõtlemas?

Toimub
18.10.2021
E kell 17.30 - 20.30
Vaksali 7
Maht
4 akad t
Hind
12 €
Koolitaja
Anne Uibo

Stress on organismi vastus keskkonna või situatsiooni esitatud nõudmisele. Mingit rolli ei mängi see, kas olukord on meeldiv või ebameeldiv. Märkimisväärset stressi võivad esile kutsuda mistahes tegevused, hoolimata sellest, et nad ei põhjusta mingisugust kahju. Stress ei tähenda ainuüksi närvipinget, sest on omane ka alamatele loomadele ja taimedele. Stressi päästikuks võib saada nähtus, mis nõuab organismilt kohanemist. Tüüpilised stressorid on psüühiline pinge, raske kehaline pingutus ja trauma. Organismi kohanemisvõimet stressorile nimetatakse stressireaktsiooniks.Tugevamat stressi tekitab selline olukord, mida me ei saa kontrollida ja mille juhtumise võimalust me ei suuda ette näha.

Stressiga toimetuleku tarkuse saab kokku võtta järgmises:

  • esiteks - tasuks õppida halba stressi vältima;
  • teiseks - omandada sulle sobivad "argistressi" leevendamise võtted;
  • kolmandaks - "karastada" end stressi vastu ehk tõsta stressitaluvust.

Sellel kursusel õpime tundma stressiga toimetuleku tarkusi, õpime tundma isiklikke ja individuaalseid stressimärke ja tegeleme stressitaluvuse võtetega.

Koroonaviirusega seotud terviseohutuse meetmed Tartu Rahvaülikoolis leiab SIIT

Koolitaja

Liitu uudiskirjaga

Kodulehe tegemine - Vulpes Digital Vulpes Digital