Shindo: Jomon-venitused

Kohad on hetkel täidetud. Registreeri ennast ja me võtame koha vabanemisel või uue grupi loomisel ühendust.

Kursuse pühendame oma meele, vaimu ja keha lõõgastamisele. Jomon-venitusi tehes ei õpi me uusi oskusi, vaid lõõgastume ja laseme esile tõusta keha sisemisel tarkusel. Kasutame teraapilise tulemuse saavutamiseks ära raskusjõudu, me ei pinguta ega rutta. Lõõgastuskursuse käigus mõjutame näopiirkonda, õlavöödet, üla- ja alaselga, sõrmi ja käsi, puusa- ja põlveliigeseid, teeme endale kõhumassaaži ja õpime, kuidas väsimuse korral võimalikult kiiresti lõõgastuda.

Toimub
02.11 - 14.12.2020
Tunnid toimuvad 2.11, 23.11, 30.11, 7.12 ja 14.12; E kell 17.30-18.45
Pepleri 4, Tartu
Maht
8 akad t
Hind
46 €
Koolitaja
Riina Kasterpalu

Jomon-venitused aitavad tõhusalt istuva ja/või sundasendis tööstiili korral, aitavad ära hoida läbipõlemist, annavad juurde elusärtsu. Ristatud käte ja jalgadega harjutuste toimel paraneb infovahetus parema ja vasaku ajupoolkera vahel, mis suurendab võimalust rakendada töösse kogu ajupotentsiaali. Harrastajal kasvab heaolutunne, väheneb reaktiivsus ja suureneb loovus.

Jomonist on abi selja- ja õlavöötme pingete ning kaelavaevuste korral, närvisüsteemi töö parandamisel (taandub stress, unetus ja ärevus), vere- ja lümfiringe kiirendamisel, parema ja vasaku kehapoole tasakaalustamisel ja keha kesktelje leidmisel.

Teeme harjutusi istudes ja lamades, kasutame keha enda raskust. Jomon aitab lõdvestuda, pöörata tähelepanu sissepoole, leevendada sundasendist tekkinud pingeid. Harjutused parandavad kudede verevarustust, liigeste liikuvust, sidekirme ja sidemete elastsust ning lõõgastavad pinges lihaseid. Lõõgastunud kehas ärkab enesetervendusvõime. Kursusel arvestatakse individuaalset sooritusvõimet.

Tund kulgeb rahulikus tempos vaikse muusika saatel. Selga sobivad vaba liikumist võimaldavad riided, kasuks tulevad varvassokid. Soovi korral saab riideid vahetada kohapeal enne ja pärast tundi. Joogamatid on kohapeal olemas, soovi korral võib enda oma kaasa võtta.

Koolitaja

Liitu uudiskirjaga