Ärevusest vabaks Uus!

Ärevuse teema puudutab kõiki, kes teavad, mida tähendab hirm, pabistamine, muretsemine, ahistus- ja rahutustunne, kui õiget, "käega katsutavat" põhjust polegi. Igapäevane ärevus on nagu epideemia, mis vallutab aasta-aastalt aina rohkem ja aina nooremaid inimesi. Koolitusel saad julgust oma ärevusele otsa vaadata ning teadmisi ja praktilisi võtteid, kuidas selle probleemiga toime tulla. Koolitust juhendab raamatu "Ärevuse vari. Teekond hingehaavade vabanemise ja enese väärtustamiseni" autor Kadi Kütt.

Toimub
14.03.2020
L kell 14.00-18.00
Pepleri 4, Tartu
Maht
5 akad t
Hind
54 €
Koolitaja
Kadi Kütt

Ärevus võib endast märku anda õige mitmel moel: valud rindkeres, pearinglus, südamepekslemine, hingamisraskused, iiveldus, kõhuvaevused, käte värisemine ja tasakaaluhäired. Mõnd inimest saadab vaikne-näriv ärevus pidevalt, iga päev, teist haarab see intensiivse hoona aeg-ajalt.

Ka hirmu esilekutsuvad tegurid on erinevad – üks kardab üle kõige suhtlemist, teine autosõitu, kolmandat haarab paanika iga kord, kui ta peab inimeste ees suu lahti tegema. Igal juhul segab ärevus igapäevast elu: töötamist, suhtlemist, keskendumist, loomist ja nautimist.

Kui ärevusseisund kestab pikka aega (aastaid või lausa aastakümneid), hakkab füüsiline ja vaimne tervis kärisema – tekivad kroonilised lihaspinged ja unehäired ning nõrgeneb immuunsüsteem, kannatab enesehinnang, kaob elujõud ja võib välja kujuneda depressioon. Lõpuks tekib surnud ring, millest inimesel omapäi välja pääseda on ääretult keeruline.

Enamasti ei oska inimesed, keda ärevus on vallanud, nimetada ühtegi põhjust, mis võiks sellise tugeva reaktsiooni esile kutsuda. Ärevus „lihtsalt tekib“. Ja kui miski lihtsalt tekib ilma, et teadvustame põhjust, on väga keeruline midagi ette võtta. Suur osa ärevushäire käes kannatajaid ongi õppinud selle probleemiga lihtsalt elama ja matnud lootuse tervenemisele. Või süüakse antidepressante, kuid ka see ei ole pikas perspektiivis hea lahendus.

Aga lahendus on olemas! Ärevus ei ole midagi, millega sul tuleb lihtsalt kohaneda. Õpituba aitab ka neid, kes soovivad paremini mõista ärevushäire käes kannatavat lähedast.

Tule õpituppa kaasa mõtlema ja arutlema!

Koolituse teemad

  • ärevuse pinnapealsed ja sügavamad põhjused
  • ärevuse tekkemehhanism
  • õpime ärevuse "esmaabi" ehk füüsilisi harjutusi ja lihtsat hingamisharjutust, mis parandavad enesetunnet lühikese ajaga
  • teeme läbi lihtsa juhendatud meditatsiooni, mis aitab kehal lõdvestuda ja meelel rahuneda
  • ärevuse tervendamise võimalused holistilises regressiooniteraapias

Loe ka Kadi Küti artikleid Ärevusega silmitsi ja Kui ärevus matab enda alla.

Tagasisidet eelmistelt Kadi koolitustelt

Anneli

Suur tänu sulle. Ärevusest vabaks õpituba oli kindlasti minu jaoks vajalik. Midagi oli olulist, mis mind kõnetas. Midagi oli meelde tuletavat. Midagi oli uut. Eriti rääkisid nn kihid/stressid, mida oleme oma kehadesse varunud ja mis nüüd tahavad vabaks saamist saada. :) Keha annab mulle aina märku sellest. Aitäh. Suur tänu sulle selle töö eest, mida sa teed.

Janika

Suur tänu väga huvitava õpitoa eest! Tunnistan rõõmuga, et ärevuse all ma ei kannata (vähemalt endale tundub nii), kuid teema pakub huvi ja Teie loeng oli ikkagi väga huvitav ning sain palju huvitavaid mõtteid ja suundi teemade puhul, millega minul tuleb tegeleda.

Eveli

Olen väga tänulik kogemuse eest mille sain täna Sinu koolitusel. Tänase koolituse teema puudutas mind väga sügavalt ja lõi minu suure segaduse nii sassi, et sellest hakkas koitma väike selguse kiireke :-). Oi kui palju on veel endas avastada.

Siisike

Aitäh selle suurepärase õhtu eest! See õhtu oleks võinud pikem olla. Sattusin koolitusele rohkem huvi pärast, kuna on patsiente, kellel lisaks muule on kõrge ärevus ja paanikad, on kolleege ... Aga õhtu edenedes hakkasin mõtlema, et huvitav, mis minu sees peidus on :)

Marit

Sain palju sellist infot, mida varem pole kuskilt saanud. Mulle meeldisid väga konkreetsed näited. Tundsin end mitmel korral ära. Nüüd on natuke rahulikum olla, kuna tean, et ma pole ainuke, kes end nii kummaliselt tunneb. (Vahel olen mõelnud, et hakkan vist hulluks minema.) Olen nüüd palju rahulikum ja tean, mida pean tegema edasi.

Katrin (november 2017)

Tänan väga informatiivse ja samas rahustava loengu eest:)

Koolitaja

Liitu uudiskirjaga