Harjutused hormonaalse tasakaalu mõjutamiseks: jätkajatele Uus!

Hormoonvõimlemine on suurepäraseks loomulikuks abivahendiks naistele hea enesetunde ja elukvaliteedi tagamisel. Need harjutused stimuleerivad verevarustust alakõhus ja reproduktiivorganites, tuues piirkonda juurde hormoone, toitaineid, vitamiine, hapnikku ja tõstes piirkonna temperatuuri. Harjutused tasakaalustavad hormoonide tootmist läbi liikumise ja refleksoloogiliste punktide stimuleerimise ning käivitavad lihtsal moel keha enda tervenemisprotsessid.

Toimub
16.11.2019
L kell 10.00 - 13.00
Pepleri 4, Tartu
Maht
4 akad t
Hind
38 €
Koolitaja
Katri Ristal

Kas oled väsinud sellest, et menstruaaltsükkel ja PMS kontrollivad su elu? Või on su tsükkel suisa sassis ning menstruatsioon ja /või ovulatsioon kadunud? Kas kell tiksub, kuid kurge ei paista kusagilt? Kas oled kimpus tsüsti(de) või müoomi(de)ga? Kas sul on diagnoositud PCOS? Võib-olla soovid leida leevendust üleminekuea või menopausiga kaasnevatele vaevustele?

Aviva meetod koosneb 18 võimlemisharjutusest, mis suurendavad verevarustust alakõhu piirkonnas – on looduslik alternatiiv ülalnimetatud probleemide ennetamiseks ja nendega toimetulekuks. Meetodi looja Aviva Gabriella Steiner õpetas neid harjutusi juba 60ndatel aastatel ning täna on ka Sinul võimalik need selgeks õppida.

Hormoonvõimlemise harjutused tugevdavad efektiivselt vaagnapõhja- ja korsetilihaseid, olles seega oluliseks abiliseks paljude naistel esinevate intiimsete probleemide lahendamisel ja ärahoidmisel, andes lisaks kindla keskme ja sisemise tasakaalu.

Aviva meetodi harjutused pakuvad abi järgmiste probleemide korral:

  • Hormonaalse tasakaalu häired
  • Menstruatsioonitsükli häired (ebaregulaarne tsükkel, pikk ja valuline menstruatsioon, PMS, menstruatsiooni puudumine)
  • Ovulatsiooni puudumine
  • Korduv raseduse katkemine
  • Blokeeritud munajuhad
  • Tsüstid ja müoomid
  • PCOS ehk polütsüstiliste munasarjade sündroom
  • Üleminekuea vaevused (kuumalained, tupekuivus, jmt)

Esimeses töötoas teeme hormonaaltesti, õpime selgeks hormoonvõimlemise põhimõtted ja paar lühikest võimlemiskava, mida saad kodus iseseisvalt kasutada. Töötoas õpitud harjutused on iseseisvaks kasutamiseks ning neid ei ole lubatud edasi õpetada, soovitada ega muudes trennides kasutada.

Jätkajate töötoas õpime selgeks kõik 18 harjutust.

Grupid on väiksed - kuni 12 osalejat.

Koolitaja

Liitu uudiskirjaga