Shindo: puusaliigeste ja alaselja kursus

Kohad on hetkel täidetud. Registreeri ennast ja me võtame koha vabanemisel või uue grupi loomisel ühendust.

Kursusel praktiseerime Sonkyo-venitusi, mille abil leevendame pingeid puusades ja alaseljas. Sonkyo-venitused korrastavad tõhusalt keha energiataset ja aitavad kaasa puusapiirkonda talletunud läbielamata emotsioonide vabastamisele. Kursus sobib nii algajatele kui edasijõudnutele.

Toimub
09.09 - 21.10.2019
E kell 17.30-18.45
Pepleri 4, Tartu
Maht
12 akad t
Hind
65 €
Koolitaja
Riina Kasterpalu

Puusade liikuvus võib ilma tähelepaneliku ja suunatud tegutsemiseta tasahaaval märkamatult väheneda. Ühel hetkel võime avastada, et liigutused ja asendid, mis olid kunagi enesestmõistetavad, ei tule enam välja või, mis veel hullem, valmistavad raskusi või koguni valu. Tihtipeale põhjustab seda istuv tööviis, aga puusavaevused võivad tabada ka aktiivset spordiharrastajat. Olgu vaevus tingitud liigsest istumisest, mõnest haigusseisundist või valest liikumisest, ebameeldiv on see igal juhul.

Olgu öeldud, et harjutused, mida kursusel praktiseerime, aitavad eelkõige puusaliigestega seotud probleeme ennetada. Samas, järjekindel praktika mõjub kroonilise probleemi korral tervendavalt.

Sonkyo (jp k kägarkükk) kükk ja venitused aitavad vabastada alaselja ja puusapiirkonna pingeid, leida ja hoida keha ja meele tasakaalu. Venitustes püsimine võib olla katsumus, kuna puusadesse salvestub palju pingeid nii istuva tööviisi tõttu kui ka lahendamata emotsionaalse koorma kandmisel. Me harjume oma pingetega, ei pane neid enam tähele, kuni nad mingi vaevusena meile endast teada annavad. Venituse hoidmisel on määrav roll hingamisel, ilma selleta võib teraapiline toime jääda kesiseks.

Sonkyo kükk ja venitused stimuleerivad 12 siseorganite tööd mõjutavat põhimeridiaani (neeru-, kusepõie- maksa-, sapipõie-, kopsu-, jämesoole, südame-, peensoole, mao-, põrna-, südameisanda- ja kolmiksoojendimeridiaan), lõdvestavad vaagnapõhjalihaseid, parandavad siseorganite talitlust ja harmoniseerivad eluenergia voolamist kogu kehas. Harjutused tasakaalustavad närvisüsteemi ning on abiks keha ja meele tasakaalu leidmisel.

Selga sobivad mugavad õhku läbilaskvad riided, millega on hea matil harjutusi sooritada. Kasuks tulevad varvassokid. Riideid vahetada kohapeal enne ja pärast tundi. Joogamatid on kohapeal olemas, soovi korral võib enda oma kaasa võtta.

Koolitaja

Liitu uudiskirjaga