Liikumine

Jooga, shindo, Viie tiibetlase energiaharjutused, Pilatese võimlemine, Qi gong. Kursused moodustavad terviku, juhendaja jälgib igal nädalal kõigi arengut ja saab suunata lähtuvalt iga osaleja individuaalsusest.

UUS! Balletikursus kõigile

Kursus on kõigile, kes soovivad tutvuda klassikalise tantsu võlumaailmaga. Osalemine annab kerge füüsilise koormuse ja tantsulise graatsia, ei eelda balleti kogemust ega treenituse taset. Kursus toimub Vanemuise teatri väikeses majas.

Jooga

Erna ja Erki joogatundides tegeletakse rahvusvaheliselt autoriseeritud Klassikalise joogaga, Annika juhendab Kundalini jooga gruppi. Järjepidev ja pikemaaegne joogapraktika tagab tervise paranemise ja hea une, rahuliku meele ning oskuse hoida emotsioone stabiilseina, tänu sellele on elu rõõmsam ja rahulikum, aga samuti tegusam. Grupid on väiksed, kuni 12 osalejat.

Jooga harjutused kaela, turja ja selja pingete vabastamiseks

Istuva elustiili ja sundasendite tõttu on turja piirkond üle koormatud ja vajab seetõttu regulaarset harjutuste tegemist pingetest vabanemiseks. Kuna selgroo närvid on seotud siseorganitega, siis selja tervis mõjutab kogu organismi seisundit. Kursusel tehakse harjutuste komplekse ning näidatakse ka, milliseid lühikesi kombinatsioone neist on soovitav teha. Grupis kuni 12 osalejat.

Pilatese võimlemine

Kursus on mõeldud kõigile, kes soovivad olla aktiivsemad ja tugevdada oma korsetilihaseid ning saada leevendust õlavöötme- ja seljaprobleemidele. Tunnis kasutatakse Pilatese meetodit, kuid harjutusi varieeritakse ja lisatakse ka muid võimlemisharjutusi.

Qi gong- Hiina energiavõimlemine

Chi kung e qi gong on Hiina energiavõimlemine koos hingamisharjutuste ja meditatsiooniga. See on üks kaheksast hiina tervisekunstist - traditsiooniline asendite, hingamisharjutuste ja meditatsiooni süsteem organismi energiataseme tõstmiseks ja harmoniseerimiseks. See on keha, hingamise ja meele ühendus, kus kesksel kohal on teadlikkus ja kontroll oma eluenergia (chi, qi, prana) üle.

Teraapiline jooga

Joogaterapeut Erna Tamm tutvub kõigepealt kohaletulnud huvilistega ja mis täpsemalt edasi toimub, sõltub juba nende vajadustest (vererõhk, ülekaal, liigeseprobleemid...).Ootame osalema vanemaealisi inimesi vanuses 60+. Projekti toetab Hasartmängumaksu Nõukogu.

Tervisevõimlemine seenioridele

Tervisevõimlemine seenioridele (60+) on mõeldud aktiivse elustiili ja hea tervise säilitamiseks vanemas eas. Kasutades regulaarselt erinevaid jõu-, lõdvestus- ja venitusharjutusi, parandame kehahoiakut. Treenides saame vältida lihasjäikust, parandada liigeste liikuvust ning hoida head enesetunnet.

UUS! Treening ja tervislik toitumine

Kuidas olla terve, tugev ja elujõuline?

Viis tiibetlast, energiaharjutused

Viis tiibetlast on kogu keha ergastav lihtne ja pea igaühele jõukohane harjutuste süsteem. Kahe õhtu jooksul õpitakse seda harjutuse kompleksi praktiseerima. Koos grupiga alustades on lihtne märgata vigu ja leida neile lahendusi. Seejärel leiab igaüks endale lihtsa ja rahuldustpakkuva viisi omaette praktiseerimiseks. Grupis on 12 osalejat.

Ehkki sain osaleda episoodiliselt, jagan mõtteid. Sobis see, et vahelejäänud osa ei seganud edasistes tundides osalemist ja ma ei tundnud end mahajäänuna. Eriti meeldis filosoofiline pool ja mantrad. Juhendaja on väga tore, helge ja rõõmsameelne.

Ene (58)