Pilatese võimlemine

Kursus on mõeldud kõigile, kes soovivad olla aktiivsemad ja tugevdada oma korsetilihaseid ning saada leevendust õlavöötme- ja seljaprobleemidele. Tunnis kasutatakse Pilatese meetodit, kuid harjutusi varieeritakse ja lisatakse ka muid võimlemisharjutusi.

Kursuse tunniplaan

Grupp Toimub M* Juhendaja(d) Hind
 Hommikune jätkugrupp 2.
13.03-18.05.2017
E, N kell 8.30-9.30 (1. ja 8.05. jäävad vahele)
Pepleri 4
24 Ivika Värton 111 €
 Õhtune kõigile
17.01-16.05.2017
T kell 17.30-18.30
Pepleri 4
24 Ivika Värton 111 €

* Kursuse maht akadeemilistes tundides

Pilatese võimlemine: Hommikune jätkugrupp 2.

Sobib neile, kes varem pilatese või mõne muu treeninguga tegelenud - edasijõudnute grupp. 9.03. seisuga on grupis 2 vaba kohta.

Pilatese võimlemine: Õhtune kõigile

Kohad täidetud, soovijaid registreerime ootenimekirja juhuks, kui on loobujaid.

Pilatese põhimõtte aluseks on kuus punkti: hingamine, keha asend, kontroll, keskendumine, sujuvus ja täpsus. Pilates on tõhus treeningmeetod, sest liigutused on aeglased, ent põhjalikud, suureneb painduvus, jõud ja kontroll keha üle.

Tundides antakse ülevaade pilatese põhimõtetest. Lisaks pilatese harjutustele kasutatakse võimlemisharjutusi. Pilates parandab liikumise kvaliteeti, õpetab õigesti hingama, aitab vaimselt lõõgastuda. Antud kursuse käigus õpime kõigepealt keha õigesti kasutama, vabanedes selliselt pingetest ja probleemidest selja piirkonnas.

Pilateses võib eristada mitmeid koolkondi, antud kursusel läheneme pilatesele pigem terapeutilisest lähtepunktist kui sportlikust, kuid edenedes lisame kindlasti ka raskemaid ja suuremat füüsilist vastupidavust nõudvaid harjutusi. Pilates ei sobi selja- ja põlvevigastuste korral ning kõikidest tervisega seonduvatest probleemidest tuleks kohe treenerit teavitada.

Õppe kogumaht on 16 ja 17 akadeemilist tundi, tunnid on praktilised, iseseisvat tööd ega lisapraktikat ei ole. Vajalik on mugav riietus (riideid saab soovi korral vahetada enne tunni algust). Kohapeal on kasutamiseks matid.