Näojooga

Näojooga tulemusena paraneb verevarustus, tugevnevad lihased ning vähenevad stressi ja pingeilmingud näos. Protsessi käigus tugevdatakse ja lõdvestatakse näolihaseid, tehes kindlaid harjutusi erinevatele näopiirkondadele, sealhulgas ka silmadele, kaelale ja õlgadele.

Grupp Toimub M* Juhendaja(d) Hind
 Kõigile
7.10.2017
L kell 14.30-17.00
Pepleri 4
3 Heivi Herne 19 €

* Kursuse maht akadeemilistes tundides

Danielle Collins’i näojooga meetod on eriline selle poolest, et lisaks harjutustele õpitakse enesemassaaži, akupunktuuri ja lõdvestamise tehnikaid, samuti sisaldavad tunnid nõuandeid üldiseks heaoluks (toitumine, hea uni, nahahooldus jne).

Kursus sobib igas vanuses inimestele ning on väga soovitav eriti alates keskeast. Samuti on kursus kasulik neile, kellel on olnud kerge insult või näonärvi halvatus või esineb näo poolte erisus.

Kursusele palume tulla mugavate riietega ja jalatsitega. Harjutused viiakse läbi istudes kas toolil või võimlemismatil. Sellel päeval mitte kasutada nägemise korrigeerimiseks kontaktläätsi, võimalusel tulla ilma meigita.

Kursus sisaldab:

  • üldist tutvustust, mis näojooga on, kuidas see toimib ja kuidas seda harrastada
  • hingamis- ja lõdvestusharjutusi
  • harjutused kaelale, õlgadele ja seljale
  • 10 minuti treeningut näo ülemisele osale
  • 10 minuti treeningut näo alumisele osale
  • mõnede akupunktuuri punktide tundmaõppimist
  • mõnede enesemassaaži võtete õppimist näole ja kaelale
  • lõõgastust, lõdvestust koos visualiseerimise ja positiivsete mõtete kinnitusega
  • mõningaid teadmisi üldiseks heaoluks (sõltub küsimustest ja ajast: toitumine, uni, naturaalsed võimalused naha ja juustehoolduseks jne)