Suhted ja isiksuse areng

Enesekehtestamine

Enda eest seismine on suhtlemise keerukas osa, mida sageli ei osata edukalt läbi viia. Ennast kehtestama on võimalik õppida. Enesekehtestamise tehnikate kasutamine eeldab oma eesmärgi ja soovide teadmist, järjekindlust, annab vabaduse manipulatiivsetest uskumustest ning oskusi toime tulla süü- ja ärevusetunnetega.

Konfliktid inimeste vahel ja enda sees

Koolitusel vaadatakse, mis on konfliktide tegelikud põhjused ja õpitakse efektiivseid lahendusviise. Käsitletakse viit võimalikku käitumisviisi: domineerimine, probleemi lahendamine, kompromiss, kohandumine ja põgenemine - millised on nende plussid ja miinused, millises olukorras mida kasutada?

UUS! Kuidas vähendada negatiivset stressi?

Kui tunnete, et Teie elus on vähe rõõmu, rohkelt pingeid, võimalik, et on suurenenud isu šokolaadi, maiustuste, nikotiini, alkoholi või muude ainete järele, siis on mõistlik analüüsida oma stressitaset ning leida viisid olukorra lahendamiseks ning enda taas hästi tundmiseks.

Mina olen mina ja see meeldib mulle

Enesehinnang mõjutab meie vaimset ja füüsilist tervist, hakkamasaamist tööl, kodus ja sõprade ringis. Koolitusel õpitakse kuidas ennast rohkem usaldada ja väärtustada, liikuda suurema iseolemise ja enesekindluse suunas.

Mindfulness

Igapäevase stressiga toimetulek ja emotsioonide juhtimine, mindfullness praktikad. Kohati on isegi raske mõista, et stress, teisisõnu häirivad mõtted ja emotsioonid, on meie endi loodud ja seeläbi on ka nende muutmine meie endi kätes.